Onsdag

Tjosan, har nyss ätit lite mat. Det var hjärtats tur att laga mat idag, blev biffar , pasta och sås! Super mumsigt, sen köpte vi ett stort blomkålshuvud och koka, ännu mumsigare! Sitter här i köket med hjärtat och tänkte fixa lite med bloggen ... Haha var så längesedan man hade blogg.se , så man måste kunna komma in i det nyaa!! ;)
 
 
Idag har jag och Lexus & Tissen varit ute, har ungefär varit 12+ här idag vad jag har läst. Underbart och det kändes med, gick inte och ha på sig skinnjacka haha trodde jag skulle dö alltså.. Men iallafall så har hjärtat flyttat in sin dator in hit i köket , han tyckte det var bättre eftersom han snackar med olika folk på sin stream så ja.
 
Hoppas ni har haft en underbar dag! Nu skall jag fixa och dona lite här, vi hörs om ett litet tag!! 
 
 

Kommentarer
benedit ♥

sv; igår var jag på stan med en kompis, vad gjorde du själv? :)
kram

2013-04-04 | 11:13:30
Bloggadress: http://moufieeh.blogg.se/
Ping Lowhngren

Jooo de klart vi kan göra bloglovin byte! det är bara att adda o sen säga vilket nummer du fick så addar jag dig^^

2013-04-05 | 19:38:40
Bloggadress: http://pinglowh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback